Oferta zarządzania nieruchomością

Obecny, bardzo wymagający rynek nieruchomości w Polsce oczekuje bardzo profesjonalnego podejścia do kwestii zarządzania każdym obiektem i jego otoczeniem. W celu optymalizacji kosztów utrzymania Państwa nieruchomości  i zapewnienia rentowności wykonanych inwestycji nasi specjaliści pozostają do Państwa dyspozycji , służąc swoją wiedzą i doświadczeniem.

Oferujemy Państwu kompleksową usługę zarządzania nieruchomością:

  • domy mieszkalne ( prywatne, spółdzielcze , gminne, zakładowe ),
  • wspólnoty mieszkaniowe,
  • komercyjne (biurowe, handlowe, usługowe),
  • użyteczności publicznej.

Czynności sprawowania zarządu nieruchomością , jakich gotowi jesteśmy się podjąć to w szczególności:

Treść akordeonu
  • reprezentowanie Właściciela nieruchomości na zewnątrz przed organami administracji państwowej i samorządowej,
  • reprezentowanie Właściciela w stosunkach z najemcami i innymi właścicielami,
  • reprezentowanie Właściciela w sprawach spornych wynikających z gwarancji i rękojmi dotyczących nieruchomości.
  • opracowywanie umów w zakresie obsługi eksploatacyjnej i technicznej nieruchomości,
  • zawieranie w imieniu właściciela umów najmu powierzchni nieruchomości,
  • kontrola sposobu wykonywania umów, w szczególności sprawdzanie prawidłowości wykorzystania przedmiotu umowy,
  • podejmowanie – w granicach określonych umowami i obowiązującymi przepisami prawa – działań zmierzających do wyegzekwowania od najemców ich należności wobec Właściciela nieruchomości,
  • przejmowanie przedmiotu umowy od najemcy po ustaniu umowy.
  • prowadzenie i aktualizacja ewidencji lokali i ich użytkowników,
  • zapewnienie bieżącej, nieprzerwanej obsługi eksploatacyjnej nieruchomości poprzez wyszukiwanie usługodawców, negocjowanie warunków zawieranych umów i kontrolę ich wykonania w zakresie dostawy usług komunalnych, remontów i konserwacji urządzeń oraz wyposażenia, 
  • zapewnienie utrzymania w należytym stanie porządku i czystości pomieszczeń oraz urządzeń budynku służących do wspólnego użytku najemców lokali, terenu nieruchomości, chodnika przed nieruchomością i innych terenów, jeżeli obowiązek taki wynika z zawartych umów bądź z postanowień ustaw.
  • sporządzenie protokołu zdawczo-odbiorczego przejęcia obowiązków zarządcy nieruchomości, jej dokumentacji technicznej eksploatacyjnej i finansowej od dotychczasowego administratora (zarządcy),
  • prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz dokumentacji technicznej nieruchomości wymaganej przepisami,
  • prowadzenie i bieżąca aktualizacja dokumentacji związanej z wykonywaniem zarządzania nieruchomością,
    zapewnienie zabezpieczania awarii oraz usuwania ich skutków,
  • zapewnienie pogotowia technicznego (całodobowy serwis techniczny),
  • zapewnienie bieżącej, nieprzerwanej obsługi technicznej nieruchomości poprzez wyszukiwanie wykonawców, negocjowanie warunków zawieranych umów i kontrolę ich wykonania w zakresie: kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości i urządzeń stanowiących jej wyposażenie, bieżących napraw i konserwacji nieruchomości, oceny stanu technicznego nieruchomości,
  • udział w pracach zespołów technicznych przygotowujących plany konserwacji, remontów i inwestycji w nieruchomości.
  • przygotowywanie budżetu oraz monitorowanie jego wykonania,
  • prowadzenie rozliczeń, włączając w szczególności sprawdzanie prawidłowości otrzymywanych od usługodawców rachunków i faktur oraz dokonywanie płatności na rzecz dostawców,
  • raportowanie obejmujące m.in. wykonane przeglądy techniczne, naprawy konserwacyjne, prace serwisowe, remonty,
  • zapewnienie terminowego opłacania podatków, ubezpieczeń i innych opłat publicznoprawnych przypadających na nieruchomość,
  • fakturowanie najemców (wystawianie faktur, naliczanie i pobieranie czynszu, opłat eksploatacyjnych lub innych opłat obciążających najemców z tytułu zawartych umów),
  • obliczanie odsetek za zwłokę w płatnościach faktur, wystawianie not odsetkowych, pobieranie i ściąganie należności odsetkowych,
  • obliczanie oraz dokonywanie, w imieniu Właściciela nieruchomości i na jego rachunek wszelkich płatności publicznoprawnych związanych z nieruchomością oraz powstających w następstwie dokonania określonych czynności zarządzania,
  • analiza i optymalizacja kosztów funkcjonowania nieruchomości.
  • prowadzenie wykazu lokali i najemców nieruchomości,
  • ubezpieczenie obiektu w imieniu Właściciela,
  • załatwianie interwencji i wniosków najemców,
  • monitorowanie zadowolenia najemców.

Za prowadzenie powyższych czynności proponujemy wynagrodzenie wg różnych wariantów:

  • wynagrodzenie wg stawki w zł/m² powierzchni użytkowej nieruchomości,
  • wynagrodzenie wg zróżnicowanej stawki w zł/m² powierzchni użytkowej (wynajętej i nie wynajętej),
  • wynagrodzenie ryczałtowe uzgodnione w drodze negocjacji z Właścicielem.

Po zapoznaniu się z nieruchomością i przekazaniu nam przez Właściciela nieruchomości informacji dotyczących potrzeb i oczekiwań, przedstawiona zostanie szczegółowa oferta dostosowana tak pod względem zakresu jak i ceny.

Serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszej oferty, szczególnie polecamy:

  • zarządzanie Wspólnotami mieszkaniowymi,
  • zarządzanie najmem,
  • analiza rentowności nieruchomości,
  • restrukturyzacja dotychczasowych umów najmu (negocjowanie warunków umów, wypowiedzenie najmu nierzetelnym najemcom, poszukiwanie najemców na wolne powierzchnie),
  • monitorowanie płatności , wykonywanie czynności windykacyjnych w przypadku stwierdzenia zaległości płatniczych, przygotowywanie okresowych raportów obrazujących stan rozliczeń finansowych).